SMKJM SEKOLAH PILIHAN KU

Kami bangga dengan Mu

Stand Up For The Champions

SPM 2012

SPM 2012
Wira dan Wati SMKJM

PMR 2012

PMR 2012

Lagu SMK. Jalan Mengkibol Terbaru

Majlis Perpisahan En.Mohd Noh bin Hj. Mohd Yusof






Salam,

Majlis perpisahan En.Mohd Noh bin Hj.Mohd Yussof telah diadakan pada hari Sabtu,bersamaan dengan 25 September 2010, bertempat di pentas Budaya SMKJM. Ketibaan beliau telah disambut dengan meriah oleh para pelajar dan guru-guru. Barisan pasukan beruniform berbaris menyambut kehadiran disepanjang kaki lima menuju ke pentas budaya dan ke bilik mesyuarat. Pasukan pancaragam sekolah telah memainkan beberapa buah lagu termasuk lagu bertemu dan berpisah, Selepas itu, pasukan seni silat Gayung SMKJM telah mengadakan satu persembahan khas termasuk tempur bersenjata.
Manakala guru-guru dan staf pula telah bersedia menunggu di bilik mesyuarat untuk meneruskan majlis dengan ucapan, penyampaian cenderamata dan jamuan perpisahan. Majlis berjalan dengan lancar meskipun suasana kesedihan terpancar diraut wajah rakan-rakan. Bagi pihak seluruh warga SMK.Jalan Mengkibol merakakamkan ucapan tahniah dan syabas dan memohon jutaan kemaafan jika terdapat sebarang kesalahan yang telah dilakukan sepanjang tuan berkhidmat disekolah ini. Selamat bertugas tuan.

0 comments:

Post a Comment

Penafian

smkjm.blogspot..com tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami dalam penggunaan maklumat yang dicapai daripada laman web ini.