SMKJM SEKOLAH PILIHAN KU

Kami bangga dengan Mu

Stand Up For The Champions

SPM 2012

SPM 2012
Wira dan Wati SMKJM

PMR 2012

PMR 2012

Lagu SMK. Jalan Mengkibol Terbaru

Majlis Perasmian Pintu Utama Sekolah dan Hari Gerko















Majlis Perasmian Pintu Utama Sekolah dan Hari Gerko
SMK. Jalan Mengkibol, Kluang, Johor.
Tarikh: 10 Julai 2010
Hari : Sabtu
Masa : 7.30 pagi - 1.30 petang
Dirasmikan oleh:
Yang Berhormat Dr Hou Kok Chung
Timbalan Menteri Pengajian Tinggi
Merangkap Ahli Parlimen Kluang.

Objektif Program

1. Dapat melengkapkan diri murid-murid dengan kemahiran perniagaan dan pengurusan organisasi
2. Dapat membina penampilan diri yang positif dikalangan murid dengan memupuk kerjasama dan kesetiaan melalui aktiviti yang dijalankan seterusnya merealisasikan hasrat serta matlamat 1 Malaysia.
3. Mewujudkan hubungan dua hala antara ibubapa dan guru bagi meningkatkan kecemerlangan akademik murid serta ke arah melahirkan murid cemerlang dari segi jasmani, emosi, rohani dan intelek.
4. Mewujudkan kemudahan prasarana sekolah yang kondusif dan selamat.

Salam,
Warga SMKJM mengucapkan jutaan terima kasih kepada Yang Berhormat Dr Hou Kok Chung
Timbalan Menteri Pengajian Tinggi, Merangkap Ahli Parlimen Kluang. Tn. Hj. Shahruddin bin Hj. Sharif Pegawai Pelajaran Daerah Kluang, Yang Dipertua PIBG dan Ahli Jawatankuasanya kerana sudi hadir bersama-sama di majlis perasmian Pintu Utama dan Hari Kokurikulum SMK. Jalan Mengkibol 2010 yang disambut meriah oleh para pelajar dan juga ibu bapa. Sikap kerjasama dan kepimpinan dalam meralisasikan pengetahuan dibilik darjah dengan amalan perniagaan secara langsung dapat mendidik dan mengukuhkan jati diri pelajar itu sendiri. Kepada semua guru-guru yang bertungkus lumus menjayakan hari Koko ini, khususnya Cik Hajah Khalidah bte Khalid , penyelaras Hari Kokurikulum syabas diucapkan. Sesungguhnya usaha yang baik bermula dari pemikiran yang hebat. Tahniah kerana bersama mengangkat kecemerlangan SMK Jalan Mengkibol.

0 comments:

Post a Comment

Penafian

smkjm.blogspot..com tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami dalam penggunaan maklumat yang dicapai daripada laman web ini.