SMKJM SEKOLAH PILIHAN KU

Kami bangga dengan Mu

Stand Up For The Champions

SPM 2012

SPM 2012
Wira dan Wati SMKJM

PMR 2012

PMR 2012

Lagu SMK. Jalan Mengkibol Terbaru

Pengurusan Mampan Hasilan Berkesan





SMK. Jalan Mengkibol menempa sejarahnya apabila seramai 17 orang pelajar mendapat semua A dalam peperiksaan SPM 2009. Sejarah tercipta sebagai salah sebuah sekolah harian cemerlang di daerah Kluang. Usaha gigih pelajar dan guru-guru SMKJM yang bertungkus lumus dan bersungguh ditambah dengan dengan dorongan oleh pihak pentadbir sekolah telah memungkinkan perkara ini tercapai. Seperti mana dimaklumkan kepada tuan pengetua dalam kunjungan YB Dr. Hou Kok Chung, Ahli parlimen Kluang merangkap Timbalan Menteri Kementerian Pengajian Tinggi. bahawa faktor kejelekitan Sekolah terhadap persekitaran yang selesa, ambil berat dan pelbagai aktiviti terancang telah meningkatkan pencapaian SMK Jalan Mengkibol sebagai sekolah harian cemerlang di kawasan Parlimen Kluang.
Beliau juga berharap supaya lebih banyak lagi sekolah harian biasa di daerah Kluang ini akan menuruti kecemerlangan SMKJM. Akhir sekali beliau juga menaruh harapan yang tinggi terhadap kecemerlangan berterusan SMKJM pada masa akan datang. Syabas SMKJM.

0 comments:

Post a Comment

Penafian

smkjm.blogspot..com tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami dalam penggunaan maklumat yang dicapai daripada laman web ini.