SMKJM SEKOLAH PILIHAN KU

Kami bangga dengan Mu

Stand Up For The Champions

SPM 2012

SPM 2012
Wira dan Wati SMKJM

PMR 2012

PMR 2012

Lagu SMK. Jalan Mengkibol Terbaru

Kejohanan Sukan Padang dan Balapan SMKJM 2010









Salam,
Kejohanan sukan Padang dan Balapan SMK Jalan Mengkibol telah dilangsungkan dengan jayanya begitu kemas dan mendapat sambutan meriah dari semua warga sekolah. Apa yang membanggakan lagi dengan upacara perasmian yang diadakan secara besar-besaran dan begitu kemas sekali. Diringi oleh pasukan pancaragam sekolah yang semakin mantap persembahanya. Pasukan kawad kaki dari unit rumah unit-unit beruniform dan tumah-sumah sukan yang bertanding. Aturcara yang kemas dan larian yang bersungguh telah memugkinkan sukan padang dan balapan kali ke 27 ini menjadi bench mark atau penanda aras bagi acara-acara sukan padang dan balapan bagi tahun-tahun akan datang.

Majlis dimeriahkan lagi dengan persembahan mantap pasukan pancaragam diikuti dengan pesembahan seni silat Gayung Malaysia SMK Jalan Mengkibol dibawah pimpinan cikgu Effendi Sazali dan pesembahan dari pasukan Taekwando SJM. Tahniah dan syabas dari seluruh warga sekolah kepaqda En. Ng Cher Luang, khususnya Pn Roziah binti Rahmat S/U sukan yang begitu komited dab bersungguh dalam melaksanakan tugas yang telah diamanahkan. Tak lupa sekalung ucapan tahniah kepada Cikgu Mohd Hairul Ketua Guru Rumah sukan Langkasuka dan guru-guru penasihat yang sekali lagi tahun ini mengekalkan kejuaraan keseluruhan. Syabas SJM.

0 comments:

Post a Comment

Penafian

smkjm.blogspot..com tidak akan bertanggungjawab ke atas sebarang kehilangan atau kerosakan yang dialami dalam penggunaan maklumat yang dicapai daripada laman web ini.